19. marts 2008

POLJUBI ME . . .


Poljubi me...
Dok tama me grli svojim zaboravljenim uzdisajima
Pruzam tijelo samotnim dodirima postelje
Svjesna, da samo tvoj pogled me moze ozivjeti..


Poljubi me...
Kliktajem sinjeg galeba na morskim pucinama juga
Sa okusom soli na usnama…
Ja sam prolaznik u tudim snovima
Pronadi me…
Pruzi svoju ruku i povedi iz bezdana.


Poljubi me...
Zatvori vrata moje boli usnama
Neka svaka noc donese rosna jutra nade
Dok drhtaji razlijevaju se tijelom u grcu strasti.


Poljubi me...
Skini plast tuge sa mojih ramena
Pokloni mi ogrlicu osmijeha
Pij me, na predahu izmedu dva sna
Nek`razljevam se i opijam te
Neuslisenim svojim zeljama…


Poljubi me...
Unisti sva nevremana koja me miluju
Svaki vrisak napustenih odaja
Po kojima plesem samotnim pokretima
U razapetoj Magicnoj Noci snova…
Spremna sam…
Novo sutra se rada na istoku…
Poljubi me…


Nada 18.04.07



"Iako srce nema bora, njegovi otkucaji u svakoj zivotnoj dobi su drugaciji. Zena mora prepoznati jesu li pravi."



Ingen kommentarer: